Sitter i skolan!

Som rubriken säger så har jag slagit ner min feta röv i en soffa i cafét i skolan och sitter här och väntar på Klanten, vi ska fixa designen på våran ENGLANDSBLOGG :) Hihi så sen i em när den är klar så kanske ni kan få adressen dit, om vi är snälla =) Den kommer dock inte börja uppdateras innan September, då vi åker :)





Sen ska vi simma med, får se hur det går, har sån JÄVLA TRÄNINGSVÄRK så vetifan vad!! Går som en anka typ :P haha Men bra att lea upp det lite, så jag kan spela match imån! :)

Sen ska jag skriva ut våra enkäter till projektarbetet oxå innan jag åker hem.. får inte glömma det! Dom ska skickas ut på måndag....

Gjort en tabbe med, min data har tydligen inte laddats inatt, så har inget batteri :( Vilket betyder att jag inte kan sitta i denna sköna soffa så länge till utan måste leta upp ett utag vilket är VÄLDIGT svårt på denna skolan!!

Kommentarer
Postat av: Ketheya

sv: Tack så mycket! Är riktigt stolt över den, blir nog några fler tatueringar framöver med! :D

2011-04-08 @ 09:47:36
URL: http://ketheya.blogg.se/
Postat av: adina

varsågod! :) hoppas det går bra o fixa designen :p

2011-04-08 @ 10:34:06
URL: http://boringtimes.blogg.se/
Postat av: Ketheya

sv: Jag ska nog ha någon mer, men jag vill itne att de ska bli för mycket heller.. Förmodligen bara någon text på underarmen :)



Vad ska du göra för någon? :D

2011-04-08 @ 11:39:24
URL: http://ketheya.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback