Söndag!

Blev lite bloggraped igår av älskling om ni undrar, så ni behöver inte vara oroliga över att jag ska börja skriva Peace out fläskkotlet efter varje inlägg :P

Denna dagen kommer kanske bestå av en resa till Upplo för och greja lite med banan, det beror på hur mkt det finns o göra här hemma med, pappa bestämmer :P hehe och sen ikväll bär det av till Göteborg för att kolla på Robert Gustavsson :D





Har helt glömt bort min Dagens blogg tävling som skulle vart i tisdags tror jag xD Men det va för att det va så dåligt med folk som anmälde sig, jävligt besviken denna gång måste jag säga men jag länkar de tappra själarna som anmälde sig :)

Http://Fridahagstrom.Blogg.Se/
Http://Missremse.Blogg.Se/

Kommentarer
Postat av: Klanten

Det va inte sååå svårt att fatta att det inte va du =P hahahah!!

Men det va ett lite små roligt inlägg ;)

2011-04-24 @ 19:37:41
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback