Typiskt....

Det är la typiskt att när man väl kan träna igen (eller iaf hade tänkt göra det, trots allt) så är träningen inställd xD Störande som fan!!! Men goda nyheter oxå för vi ska spela match på Onsdag nu :D Mot Pärlans lag oxå, äntligen ska en få spela mot dom, haha vart så typiskt för mött dom en massa men alltid har det vart nåt som gjort att jag inte kan vara med :( Men nu så ska inget stoppa mej ;)


Utom möjligvis mitt satans knä då förstås.....


Fick bekräftelse från University of Warwick innan med så har skickat in våra ansökningar till dom nu :D:D HELT SINNESSJUKT ÄR DET, VI SKA TILL ENGLAND :D

Nu ska jag knapra ipren och hoppas på att tandvärken försvinner lite så jag kan sova strax....

Kommentarer
Postat av: Klanten

Ohh!!

När är matchen .. kan nog inte se den dock =( det hade varit sjukt kul annars!!



Woohoo!!! Galet kul ...

2011-04-04 @ 22:40:05
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Klanten

Svar:

Jaaa liiiite kanske =P

Men vem vet ;)

2011-04-04 @ 22:45:29
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback