Design :)

Gjorde om designen på min och Klantens Englandsblogg ;) Hehe utan Klantens tillåtelse oxå, busig en kan vara =P Haha jaja klicka här för att se resultatet och lämna gärna en kommentar :)


Vill ni att jag gör en design åt dej så äre bara att kommentera :)


Just nu sitter jag och kollar på en gammal Bond film med Timothy Dalton, sjukt dålig så den nästan är bra (som alla andra Bondfilmer)



Hehe lillbrorsan är döpt efter den snubben (intressesmurfarna hoppar) =P

Blir nog sängen snart för imån blir det jobb och sen match!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: ja visst är den snygg!

jag är oxå lite sugen på att åka dit och kolla, tror att dom kommer ha mycket snyggt nu under hösten.

2011-08-14 @ 09:50:15
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Xantis

Haha, det är väl lite det som är charmen med bonfilmerna, speciellt de äldre!

2011-08-16 @ 07:11:57
URL: http://xantis.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback