Kaffe är ÄCKLIGT!!

Fick genomlida en plågsam stund på jobbet idag, kom till en brukare jag inte varit hos innan och första han säger när jag kommer genom dörren är att han har kokat kaffe och ska precis hälla upp och när han stod där med kaffekannan i handen och såg så snäll ut kunde jag liksom inte med att säga att jag hatar kaffe xD HAHA så fick ju sätta mej där och dricka skiten och försöka och inte grina allt för illa =P



Dock blev dagen bättre besöket efter för den tillbringades på Ramnavallen, där jag spela fotboll med brukare och ett gäng 10åringar =P

Nu ska jag äta smörgåstårta :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Aj då, jobbigt att inte kunna säga nej men jag måste säga att får jag välja så väljer jag kaffet före smörgåstårtan för det är då riktigt äckligt ha ha ha.



Sv: Skönt att det är fler än jag som stör sig på självmordsbenägna cyklister och gångtrafikanter ;)

2011-08-13 @ 19:09:04
URL: http://jagtyckerinteomoliver.wordpress.com
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Fy rackarns. Jag hade nog inte klarat av att få i mig kaffet. De hade nog kommit på retur.

2011-08-13 @ 23:50:14
URL: http://phantazia.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback