1 december 2011

Är dagen då jag ska göra min 3e tatuering =D 

Idag har jag även kollat första avsnittet på årets julkalender! Ni förstår inte hur glad jag blev när jag imorses gick in på svtplay och insåg att dem sände den utomlands oxå =D Sann lycka!! Ännu bättre är ju att den faktiskt verkar bra med .. 


Nån mer som kollat..?
Vad tyckte ni..?



Det va väl ungefär det jag hade och säga .. + att det nu är



kvar tills vi lämnar England och åker hemåt ..

Håll utkik senare idag efter bilder på tatueringen ..

Kommentarer
Postat av: Mizca

Jag kikade på julkalendern och tycker också den verkar ganska bra, så jag kommer fortsätta titta på svtplay för att se vad som kommer hända =)

2011-12-02 @ 18:29:25
URL: http://www.mizca.se

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback