10 frågor om min blogg!

1 - Hur länge har du bloggat?
2 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
3 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
4 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
5 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
6 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
7 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
8 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
9 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
10 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
1 - Hur länge har du bloggat? - Eh denna bloggen gjorde jag i April 2010 fast blev aktiv på den först i Juli, hade en blogg innan på bloggplatsen.se som jag starta nångång 2009 tror jag, kommer inte riktigt ihåg och den är borttagen nu :P

2 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? - Jag läser inte speciellt mkt bloggar faktiskt, det är mest kompisars bloggar isåf! Såna storbloggare vet jag inte om jag är ett jättefan av...

3 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar? - Alla är dagboksbloggar!

4 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? - Hm och det vill ni att jag ska svara på ;) Haha you tell me!! ;)

5 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? - Jag har hittat en bra gräns tror jag, är det nåt personligt så skriver jag ofta nåt men kanske inte riktigt hela sanningen men måste endå få lite utlopp för känslor!

6 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? - Jag bloggar i första hand för min egen skull! Men jag uppskattar ju att folk läser och kommenterar! :)

7 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? - Näpp

8 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? - Skadligt är la att ta i kanske men isåf om folk blir så beroende av bloggen att dom inte gör annat :P

9 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? - Det är la storbloggarna som påverkar unga tjejer negativt isåf, med skönhetsideal o sånt

10 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? - Ja det tror ja absolut :)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback