Förbannad? Jo tack!!

Fy fan först så är våra platser felbokade eller nåt, de finns iaf inte i deras data så våra platser långt bak i mitten blev rad 4 ute i kanten... Lagom glad redan då och humöret blir ju inte bättre när det sätter sig 2 jävla fjortisar bakom oss som sitter och flamsar och fnittrar i ett!! Sitter och knyter nävarna liksom, och sen när dem inte slutar när filmer har börjat så jävlar är en inte glad!! Vänder mej om och säger att dom för helvete får hålla käften!! Blir det bättre? Nej då ska dom ju sitta och fnissa åt det i en kvart!! FY FAN SÄGER JAG BARA!!!

För det första borde man höja åldersgränsen till 18, så slipper man dessa jävla små fjortisar!! Sen tycker jag fan man kan ta in vakter som har rätt att slänga ut folk som inte håller käften!! En har fan inte betalat för att sitta och lyssna på deras jävla tjatter! JAG ÄR FÖRBANNAD!!!


Filmen var förövrigt skitbra!

Kommentarer
Postat av: emelie

you go girl :P

2011-02-20 @ 03:04:12
Postat av: Klanten

Förstår att du blir arg .. det hade jag också blivit!! Hatar verkligen det med =S

2011-02-20 @ 16:26:48
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback