fy fan! En hyfsad kväll ändå, förutom att ...

fy fan! En hyfsad kväll ändå, förutom att jag blev uppraggad av min lillebrors klasskompis :s jag tror jag börjar bli för gammal för hotellet xD haha det va inte okej! Men roligt o träffa på gamla godingar som min baldejt Lasse o gamle klasskompisar som Simon o Gustavsson :d blev dock en väldans massa problem när en skulle hem, kom till gränsen till borås kommun o sen vart det stopp! Tydligen en lastbil med farligt gods som vält o ligger över hela vägen så en fick vända o nu ligger jag på Emelies soffa :p haha ska smsa älsklingen nu o sen sova puss


Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Vad är det för trögt folk? Dom fattar la att du är upptagen. Sedan att det är din brors kompis så är det ju skamligt att han försöker sig på något, han borde ju veta? Bra där(y) <3

2011-02-05 @ 07:57:20
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback