Godagens =)

Precis kommit hem nu! Vart i skolan, hade seminarium om konflikthantering idag, det hade inte vart helt fel om en inte hade haft så skumma lärare i det så man hade kunnat lära sig något! Rätt viktigt att ha lite på fötterna när det gäller det när man sedan är färdigutbildad lärare... Menmen får hoppas det kommer fler chanser!!

Diskutera våran gestaltning om Mexico lite oxå, om jag och Pärlan får bestämma så ska vi va nerknarkade snubbar med sombreros och dricka tecila :P hahha kommer bli så jävla bra!!


Haha iaf, blev det lite träning efter skolan! Gick la sådär men knät, det cpar fortfarande :( Tänkte jag skulle försöka va med lite på mina andra träningar nu, dom med fotbollslaget! Dom kör ju styrka + fotboll inomhus fotfarande men en kan ju va med på styrkan iaf, ska snacka med min tränare sen tänkte jag!

Efter simningen så handla jag lite iaf, vart tvungen o köpa kattmat för den vart slut, ni skulle sett mördarblicken jag fick av Barbro imorses när hon bara fick torrfoder till frukost :O Det vart nästan så man vart lite skraj :P


Ska försöka plugga lite nu tänkte jag....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Brukar man ju få annars har man kanske lite egen erfarenhet konflikter ;)

SV: Nej... men jag önskar! Love it! :)

2011-02-22 @ 17:46:31
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback