Hej igen!

Vart lite frånvaro från min sida här i helgen men jag har haft goda skäl, min älskling har ju vart här! :) Det har vart en lugn helg med massa mys iaf! Inte blitt så mkt bilder tagna men kan lägga upp några :)



Haha detta va lite kul för Bengt har verkligen vart AVUNDSJUK på Conny hela helgen xD haha han har bland annat bitit han i handen så det börja blöda, gått emellan oss när vi försökt mysa lite, legat och sparkat på Conny och öppnat en stängd dörr när vi stängde ute honom bara för att få komma in och förstöra XD Haha men på bilden verkar det som om dom slutit lite fred iaf :P haha


Hihi gjorde "vänskapsband" åt oss, haha hitta lite garn :P



Haha där ser ni, Bengt är tillomed ivägen när vi ska ta kort XD


Du är världens finaste iaf!! Älskar dej!! <3



Förresten så har vi ägnat lite av dagen till att kika igenom lite folkraceband och hitta det från Räkracet 2007 så har filmat och håller nu på att lägga upp på YT, kommer komma upp här lite senare när jag fått upp alla filmer :)

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Ser gott ut med kinder

Ha en bra dag

2011-02-14 @ 14:19:08
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

Ohh .. men titta det är ju Conny som kör =D gött!! Haha =D

2011-02-14 @ 22:52:26
Postat av: Klanten

Ohh det är ju Conny som kör .. gött !! Haha =D

2011-02-14 @ 22:53:59
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback