Mörrn!

Borde egentligen inte va uppe såhär tidigt, för börjar inte förrän 11 idag.... Men eftersom mina bussar är så jävla världsbäst så får jag ju åka med 8.47 bussen = jag är inne i skolan 9.25 och har typ 1½ timma att slå igen... Tur en har data och kan kolla på OC, sen behöver jag plugga oxå men får la se hur det blir med den saken :P haha 

Men nu måste jag knalla upp här, får hoppas att bilen vill starta nu! Den vart ju inte helt återställd trots alla fixeringar, utan fick för sig att börja krångla igen :( Men har i ett bättre batteri nu med så får hoppas den vill som jag! 

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jupp, alltid är det nått. Men det får fan inte gå över 300..jag fick en chock när jag såg det bara bläddra runt lite bland tävlingar och så såg jag det..

2011-02-28 @ 12:58:03
URL: http://alexandraekdal.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Trist med bussar som går så dåligt.... :(

2011-02-28 @ 14:49:19
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback