Pinsamt!! xD

Hahah skumt pinsamma människor det finns förresten, såg 2 stycken bara idag på samma ställe med :P Nämligen på simarenan xD 

Haha nr 1 va en kille som kom in i simhallen typ sprang fram till den lilla trampolinen och dök i och sen börja simma som en idiot... "Sicken Cooling" tänkte jag, undrar hur länge han orkar simma sådär!!(han såg inte så jätte vältränad ut) Och inte helt oväntat så minskade farten rätt så drastiskt efter sådär en 3 längde och han simmade då JÄTTELÅNGSAMT!! Fan farmor hade slått han med flera billängder, o hon är 99 bast :P haha

Skum människa nr 2 vart en tant (ca40-45) som stod inne i omklädningsrummet och blåste sitt hår helt jävla naken xD haha o det va inte så att hon bara stod där utan hon böjde sig framåt och satte upp ena foten på bänken och en massa! Okej att det är ett omklädningsrum men va fan klä på dej människa!! hon stod där säkert i minst en halvtimme och höll på! Slår vad om att hon blåste muffen sen när jag hade gått xD


Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Hahahaha åt båda situationerna!! xDD

2011-02-08 @ 18:21:06
URL: http://bestofyt.blogg.se/
Postat av: Klanten

HAHA!!

Varför är inte jag med när det händer massa kul grejer =P jag är inte med när det finns "snyggingar" och inte när det är skumma tanter =P



P.S. det va säkert den tanten som glodde på mig!!

2011-02-08 @ 22:26:43
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback