Skit och bröte :P

Va på en föreläsning om språk med min handledare idag! Språkplattformen hette den, vart skitbra faktiskt!! Mkt högre standard på både innehåll och föreläsare än vad det är på högskolan!! :P Jag va fan konsentrerad hela tiden, och det händer inte ofta på högskolans pissiga föreläsningar xD Haha 


Pappa va rolig förut förresten när jag berätta om Connys körkort idagxD

Jag: Conny tog sitt körkort idag :)
Pappa: Jaha och hur gick det, åt helvete eller?
Jag: Pappa, jag sa precis att han har tagit körkort, då kan det la inte ha gått åt helvete eller?
Pappa: Nää kanske inte....

Haha han är allt bra smart min lilla pappa xD

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så bjuder på en bild och sen blir det kolla OC :D

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Haha bra smart han :)



Gaah, du är så grymt vacker!<3

2011-02-07 @ 19:49:20
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback