Trött Trött

Kika precis på Wallander filmen som gick på 4an... Trodde dom skulle visa nya filmer, men hade visst fel för denna hade jag sett innan men gjorde inte så mkt för jag kom inte ihåg hur den sluta iaf :P Hihi prata lite med älskling förut med på telefon, fattar inte varför vi inte ringer och snackar oftare, blir mest sms och msn! Men det är så sjukt härligt att höra hans röst, fast det får en o sakna han allt mer när man lyssnar på hans goa dalslänska :P <3

Älskar dej <3


Förresten, tycker ALLA ska hålla tummar och tår för min söthög imån!!! Det ska jag göra iaf! I believe in you babe<3

För en annan blir det praktik och föreläsning (språkplattformen), ska åka med min handledare dit, fy fan! Jag gillar inte föreläsningar!!!

Nu blir det ett avsnitt OC och sen sova :) Natti folket!

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Vi får börja tjöta oftare röstar jag för :)

Under bart o höra din röst med, "dÖÖdaR" ;) hihi<3



Tack gumman, ska göra så gott jag kan så får man väl se hur detta slutar :)



Älskar dig <33

2011-02-07 @ 07:19:39
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback