Dag 11 - 15 Januari 2011

Mina syskon!

Ja vi tar la och börjar med den äldsta :)

Han heter Roger Enander och är 35 år (27/2-75) Vi är halvsyskon så har bara pappa gemensamt, därför han är ganska mkt äldre än mej :) Roger jobbar iaf som mekaniker på Borgstena Såg, han är gift med Maria och de ha två barn ihop Nellie (snart3år) och Kevin (snart4månader)... Annars håller han på med bilar, han har kört både folkrace och Rallycross under åren men kör inte så mkt nu pga av barnen. Han är i övrigt en riktig vinnarskalle och faktiskt oxå väldigt duktig i det han gör, ett känt namn inom folkrace är han iaf i våra trakter :)





Om vi tar nästa i stigande ordning hamnar vi på Daniel Enander som är 23 år (16/12-87), han är singel, jobbar som elevassistent på Vårbergsskolan i Vårgårda.. Fritiden ägnar han åt fotboll, Spelar i Sävens BK, Innebandy (WIBK) och åt folkrace! Han är den av bröderna som jag ALLTID bråkar med!! ;)


Sen har vi nästa som är Tobias Enander som är 21 år (12/3-89), han är oxå singel och jobbar på Perssons byggcenter i Vårgårda. Hans intressen är all möjlig skit, nu har han tex börjat läsa bibeln (fast med ytterst kritiska ögon) och annars äre såklart folkrace som gäller för honom oxå och under 2011 är det tänkt att han ska börja köra Rallycross oxå :) Vi kommer ganska bra överrens oftast men inte när jag lägger ut bilder på han så ska undvika det, blir en folkracebild bara ;)





Och sen sist men verkligen inte minst så snackar vi om min lillebror Timothy Enander, 18 år (10/10-92), han är typ 190 lång och har 48 i skor, och han är MIN lillebror ;P haha iaf så är han singel och går 3e året på gymnasiet på omvårdnadsprogrammet. Planen är att vidareutbilda sig till brandman sen! Hans intressen är la att spela data och folkracen med då :)




SÅ det vart min syskonskara! :)

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv typ inget, vaknade för ngn timme sen så :)<3

allt bra? <3

2011-01-15 @ 09:48:49
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Conny Hansson

Familjen folkrace var det ja :)

2011-01-15 @ 10:30:25
URL: http://bestofyt.blogg.se/
Postat av: Filippa

hej känner du en som heter Daniel Enander jag känner han för att han jobbar på min skola vårbergskolan kan du säga till han att han har en blogg från Filippa Opland

2011-08-18 @ 13:35:16
URL: http://filippa cool

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback