Dag 18 - 18 Januari 2011

Ett pinsamt ögonblick!


Oj den va svår och komma på så på rak arm!....


Haha men det va nog den gången jag va lite MYCKET ÖVERTRÖTT och va inne på City i Stan och skulle köpa lösgodis! Jag gick där och plocka godis och SJÖNG FÖR MEJ SJÄLV xD haha upptäckte det inte själv heller förrän en tant tittade lite skumt på mej xD Haha okej om man sjunger fint men det gör INTE jag, haha!! Jaja det va roligt iaf och lite pinsamt! Men jag brukar inte skämmas nåt större över saker och ting alltså är inte så mkt pinsamt för mej men detta va la lite pinsamt då kanske :) hehe




Kommentarer
Postat av: william

mmm godis:D



dagens cookie har blivid vald:D

se omm det blev du:D???

2011-01-18 @ 19:55:05
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback