Dag 20, 21, 22 - 22 Januari 2011

Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Oj kom på att jag vart väldigt dålig med min lista dem senaste dagarna så här kommer 3 på raken :)

Dag 20 – Mina förebilder

Det är såklart mina föräldrar!! Dom har gjort mej till den jag är idag och aldrig begränsat mej på något sätt! Funnits när jag behövt dem och ställt upp på allt!! Älskar er! 


Dag 21 – Mina dåliga sidor

Oj, jag är väldigt lat! Haha skjuter alltid upp saker och säger, jag gör det sen mm och sen blir det aldrig gjort xD Sämst är jag på att städa!!! HAha


Dag 22 – Det här upprör mig

Sveriges rättsystem för att ta en sak!! Det är till exempel ett större straff att hamna på ett ålderdomshem i Sverige än vad det är att hamna i fängelse! Maten som dom KRIMINELLA får i fängelset kostar ca 23 kr/person medans våra BARN i skolorna får mat för 7 kr/person!! Det är ett värre brott att dela filer på internet än va det är att våldta och mörda en 10årig flicka! Det anses i de flesta fall som offrets fel att hon/han har blivit våldtaget pga att man hade "utmanande kläder" på sig! Trodde Sverige var ett fritt land där man fick klä sig hur man ville, eller vi kanske ska börja med att alla kvinnor ska ha burka på sig så det inte behöver riskera att psykopater ska bli överkåta och våldta oss för att vi har ett linne på oss..... Sånt här är bara SÅ JÄVLA STÖRT så man har lust och trycka upp nåt i röva på dom som bestämmer i detta jävla landet!


Kommentarer
Postat av: Youtube bloggarn

Sen är det bara för våldtäktsmän att säga att "hon hade utmanande kläder". ojdå, då går dom fria.. Vi lever i ett land vars system körts ner i botten..

2011-01-22 @ 09:55:15
URL: http://bestofyt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag håller med, och sen att dom som verkligen borde sitta i fängelse blir dömda som psykiskt sjuka, tro fan dom är det om dom mördar och håller på. Så får dom hjälp i ett halv år sen e dom på fri fot igen.. Helt sjukt..

2011-01-22 @ 17:42:55
URL: http://alexandraekdal.bloggplatsen.se

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback