Dag 23 - 23 Januari 2011

Mina Husdjur!

Det är ganska många tror vi börjar med Barbro!

Som är min kissekatt, hon är finast som ni ser!! Hon älskar att jävlas och äta, en riktig tjockis är hon :) Hon har oxå en egen blogg :D http://barbroshorna.blogg.se kika in den!! :)

Sen har vi 2 katter till men dom är hela familjens!
Det är Bengt:

Han älskar att SOVA och ÄTA!! Fetare katt får man leta efter, men han är väldigt mysig med, ligger alltid och knör i min säng, ligger helst på rygg och vresar som ni ser XD

Och sen har vi Melker:

Han är den minst lata av dem, han gillar att jaga ekorren som bor i våran ek på gården, brukar få kubba ut och rädda den titt som tätt ;) haha


Sen har vi våran hund som heter Cujo:

Hon är en Leonberger på snart 9 månader, döpt efter den rabiessmittade hunden i en Stephen King bok ;) hehe Hon är iaf helt stölete och älskar att ligga och knö i soffan, helst på en själv!! ;)


Och så har vi Bell

Brorsans Kungskobra (?) hehe lite kul för alla är rädda för henne :D haha


Näst på tur är Elvis

Mammas landsköldpadda, han är nazist och väldigt rymningsbenägen ;)


Och sist och farligast (tycker många) har vi Esmeralda

(dålig bild)

Som är vår lilla fina spindel!! Har haft henne sålänge jag kan minnas, Jättegammal är hon :)


Sen har vi 3 hästar med, vet inte om dom räknas som husdjur ?

Här är dom ändå! 

Gaffar (Islänning)


Myran (Fjordkorsning)


Och Pussel (Nordsvensk)



Här va då alla mina underbaringar som finns med oss på jorden, fast har då många godingar på stjärnhimlen oxå!! <3 


A home without a pet is just a house

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback