Dag 24 + 25 - 25 Januari 2011

Det här får mig att gråta!

Helt klart sorgliga filmer!! Räcker att det är minsta lilla sorgligt så blir min tårkanal en störtflod!! Den film jag lipar mest till är faktiskt Joe Jättegorillan, för er som har sett den måste ju bara erkänna att det är så sjukt sorgligt när han har räddat den lille killen ur parisehjulet och sen ramlar ner och man tror han dör!! Tårarna flödar!!



Det här är jag bra på!

Oj sånt här tycker jag är svårt! Man har säkert en massa grejer som andra ser men man själv inte ser, men jag tycker ändå jag är bra på att handskas med barn, liksom att skapa förtroende och trygghet! Vilket är en förutsättning för mitt kommande arbete så det är la tur det :) Haha och sen är/var jag rätt grym på fotboll med ;) hehe får la se nu hur det går efter nästan ett års skada... :P
Hmm men det är svårt, ni kanske kan svara på den frågan bättre? Ni som känner mej alltså :D hehe kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Youtube bloggarn

aa för mig, för jag var först ut när dom hade sätt upp hinder o sådant :P Så jag kom i 70 över ett krön, sen ser jag massa hinder XD haha man det gick skit bra, styrde undan perfekt i mellan allt:) <3

2011-01-25 @ 21:31:07
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback