Dag 3 - 6 Januari 2011

Mina Föräldrar

Vi tar och börjar med mamma, som heter Susanne Enander och är 44 år (född 2 maj 1966).. Hon är utbildad undersköterska och jobbar på Vårdcentralen i Fristad :P Min mamma är iaf den bästa mamman man kan ha, hon ställer alltid upp och vi kan prata om allt! Det är så roligt med mamma för vi är egentligen väldigt elaka mot varandra, tjockisskämt är våra absoluta favoriter :D haha! Min mamma är dessutom väldigt smart och har i stort sett alltid rätt :)

Sen har vi pappa som heter Jan Enander, 61 år (född 2 dec 1949) och jobbar för Floby Bensin och Transport, kör djurtransport för dem till Dalbergsslakteri i Dalsland :) Till skillnad från mamma så är pappa inte speciellt smart xD haha tror jag ärvt mkt av honom ;) Men när vi snackar djur och bilar så vet pappa allt som är värt att veta om dem ;) Han är en stor stöttepelare för mig och mina bröder i vårt folkraceåkande och har lärt oss allt vi kan i stort sett!! Min pappa har nog ett sjätte sinne oxå på nåt sätt för han hör rätt dåligt men så har han en förmåga att säga precis samma sak som en själv sagt 3 sekunder innan, även om han inte hört det xD Det är rätt kul faktiskt :)


Jaja mina föräldrar är iaf dem bästa som finns och jag älskar dem mest av allt i hela världen ♥


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback