.........



På det didaktiska ställningstagandet (som det så fint heter) och jag är SUPERGLAD över det för hade verkligen inte orkat kompletera det!! Skitjobbig jävla uppgift!!!


Nu är jag hemma igen, sitter och väntar på MAT!! Är så sjukt hungrig så det är fan inte sant!!! Mamma håller på och lagar mat nu, blir tydligen kyckling och bacon i nån blandning som man gör i ugnen, blir säkert mkt gott!! :) 

Mamma vart lite kul innan, första jag hörde henne säga, eller snarare skrika, när hon kom hem va "HELVETES JÄVLA FÖRBANNANDE PÅSJÄVLAR!!!" haha matkassen paja på vägen från bilen :P haha tyckte jag va skitkul!! :D 

Nu ska jag hungra ihjäl mej lite här, kanske sätter mej och skriver ett inlägg från min lista... Hmmm

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback