God eftermiddag!

Nu är jag hemma från dagens bestyr! Känns skönt måste jag säga! Började med Kursintroduktion på DV kursen, verkar helt ok, rätt mkt och göra men det är inget ovanligt! Sen satt vi i studiegruppen och planerade in när vi skulle göra allt, kommer nog gå och gruppen verkar okej! Har ju alltid Pärlan vid min sida så ska nog överleva detta :)

Sen vart det föreläsning med, med en av våra kursansvariga som verkar bra faktiskt! Dock blev han väldigt jobbig att lyssna på efter ett tag för han stammade rätt mkt! Inget illa menat mot det liksom men det är lite jobbigt att lyssna på på en föreläsning! 

Jaja efter skolan blev det iaf en tur till Simarenan för en halvtimmes simning! Va fasen jobbigt idag, va helt slut i armarna efter bara några vänder, tror det va för att jag och mamma simma igår med! Iaf så kom jag på en lösning på problemet, jag varvade simningen med att "cykla" i vattnet, ni vet hängde mej i den trampolinsaken och bara jobbade med benen emellanåt :) Funka bra!

Fick äntligen köpt ett rabattkort med :)


Dock inte helt utan problem, han fick inte ordning på skiten så fick gå in o simma så länge och sen hämta det på vägen ut sen ;) haha men fick det nu iaf! Nu ska här simmas!!!

EN annan badvakt ragga på mej oxå när jag skulle hämta min handduk när jag va klar :O Haha eller naa han ragga kanske inte, kan ju vart lite övertrevlig människa med xD haha!




Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback