Gött jobbat!!

Go Sverige!! Lite mer kämparglöd denna matchen, det gillas!!

Favoriten ;) hehe


Haha pappa va rolig förut med, han va skitstolt och berätta att han hade skickat sms till mamma idag xD Haha berömde honom och fråga vad han skrev, svaret blev "Hemma klockan tre"... Och hur långt tid tog det att skriva det, 2 timmar? Svar: "Ja ungefär" xD HAha

Sen kommer mamma och jag säger, hörde att pappa skicka sms till dej idag.. Mamma: "JA med stora bokstäven, jag blev så förvånad så jag inte trodde på det först" 

Haha min lilla pappa har blivit stor och lärt sig skicka sms, ett stolt ögonblick i en dotters liv!!! 

Nu ska jag sova, imån blire skola 9-10.30, gå vilse på MAXI med Pärlan och sen simma med densamme + Klanten :D Godnatt!!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback