Hemma äntligen!!

Dålig uppdatering idag (eller ah ingen uppdatering alls faktiskt) men jag har en riktigt bra anledning ;) Dom ringde nämligen från kröcklingegården imorses och väckte mej, blev till och ta sig ur sängen och åka och jobba!! LÅNG dag blev det, stängde idag så sluta 17.15.... Sen mötte mamma upp mej så vi åkte och simmade lite... Gick bra faktiskt, en märker skillnaden än när jag och Klanten simmar xD Haha lite mer effektiv simtid när man är där med mamma :P haha men klanten är min favoritSK iaf :P haha! 

Blev sur men för det där årskortet gällde visst inte studenter så hade fått köpa för vuxen då, vilket jag tyckte va för dyrt :( Så fick bli engångsbiljett idag, men sen kom dom och sa att dom skulle börja med nåt studentkort som gäller i 4 månader för 450 kr så om jag simmar mer än 13 gånger på 4 månader så tjänar jag på det, och har planerat o göra det så får bli så :P Tror jag ska dit igen imån lite efter skolan, slutar 12 så kan dra dit då och sen ta 2bussen hem... Kanon!

Nu är jag iaf hemma, och ska fixa lite mat och sen kolla på handbollen!!



Hur har er dag varit? :)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback