Mörrn!

Måste bara berätta en grej som hände på jobbet igår, kom precis att tänka på det!! Vi hade iaf fritidsgympa i gympahallen och då byter barnen inte om utan dom springer i sina vanliga kläder. Och efter gympan när alla skulle gå och ta på sig sina jackor och gå tillbaka så släckte vi ner i hallen och och det blev jätte mörkt och alla gick ut i omklädningsrummen. En tjej började då prata om det så kallade gympaspöket med en väldig övertygande röst! Dem andra tjejerna lyssnade rätt så rädda på henne och sen blev det tävling om vem som kunde klä på sig först, när den sista av dem tjejerna skynda ut så va det bara jag, och tjejen som prata om gympaspöket och en tjej till som skulle ta på sig sina strumpbyxor under jeansen! Iaf så fortsatte denna tjejen att prata om gympaspöket och om hur farligt det va och och i samma stund som dörren öppnades och stängdes så öppnade sig dörren in till gympasalen som stod på glänt (den blåstes upp av vinddraget) och hon är helt övertygad om att det är gympaspöket och skyndar ut!! Den tjejen med strumbyxorna ser då ut som hon ska skita ner sig!!! Stackars liten!! Va tvungen och berätta för henne sen att gympaspöket inte finns och att det va vinden!! :P Då såg hon lite lugnare ut :P


Sen kan jag berätta att min bil har blitt lite förkyld med, dörren frös imorses så kunde inte stänga den xD haha fick sitta och hålla i den när jag körde, som tur är så skulle jag bara ut till bussen... Fick sedan pilla och trixa lite med skruvmejseln och sen låsa fast den i låset för den ville inte sitta fast så som den ska :P haha Min förfrysta lilla köttbulle ;)



Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback