Näsblod!!!

Va precis det jag vakna av idag, klockan halv 6 oxå av alla tider... Låg där så fridfull och drömde om Kalle Anka och plötsligt kände jag den där känslan av att det är något i min näsa som vill ut!! Haha inget ovanligt dock att jag lyckas börja blöda utan någon som helst anledning, det gjorde jag för jämnan som barn men nu äre allt längre mellan gångerna, sist va nog när jag satt inne i tenta salen och precis skulle börja med TSI tentan, då hade jag änna panik måste jag säga :P haha men skillad som man är så löste en ju det :P hehe jaja tillbaka till imorses så vart det älskling som rädda mej denna gång genom att hämta papper ;) 


Nu har jag precis kommit hem igen, ska strax duscha, äta och fixa mig så jag kan åka till skolan... Sista som görs i DLB kursen nu, får hoppas en blir godkänd på det bara så en kan slippa den skiten nu och fokusera på det som komma skall... jaja vet i fan va jag ska skriva mer så lika bra jag håller tyst nu tror jag :P

Eller förresten, jag har en supersuprice till er sen idag, kommer lägga ut världens partytrick som jag är är säker på att ingen av er kan!!! Nån som vill sätta emot? :P

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback