Rådamp!!

Hade tänkt och ladda upp en massa bilder från veckan som gått men mitt internet har bestämt sig för att jävlas med mej så det är as segt, så tror jag skiter i det!!!

Istället tänkte jag att jag skulle börja med min lista jag la upp innan, det får bli en dag tidigare... Gör la inget :P Den kommer snart, ska bara komma på nåt bra och skriva nämligen :P 


Annars kan jag ju meddela att jag kommit hem nu (om ni inte fattat det) Känns skumt efter att en vart så länge hos Söthögen.... Mamma sa att hon hyrt ut mitt rum med, men va inte så orolig... Bengan och Barbro skulle aldrig dela säng med någon dom inte känner :P hehe dessutom har dom haft rena lyxen här hemma nu, med en hel 160 cm säng för sig själva, tyckte allt att Bengt såg lite besviken ut när jag kom hem xD hehe Men Barbro blev glad, hon kubba direkt till matskålen :P haha nää nu ska jag sluta babbla, bjuder på en bild från helgen iaf



Mer bilder från Nyårsfesten finns på min Facebook och annars kommer det upp mer här imån, om internet vill det ;)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback