Religion..........

Sitter på föreläsning om religion, inte min grej!!! APTRÅKIGT!!!

Men va kul förut när hon sa att i USA så är det förbjudet med abort, spelar ingen roll om man är 14 bast eller har blivit våldtagen! Abort är mord!! Men det står i bibeln att om en kvinna är otrogen eller inte skriker på hjälp under en våldtäkt så ska hon stenas till döds! Sicken jäkla ironi!! Och sen sa hon med att läkare som utförde aborter blev jagade och ibland skjutna!! Så det är tydligen okej att mörda dom men inte okej att göra abort... Hmm jag blir bara mindre och mindre religiös ju mer jag får veta om saken xD Vilken jävla värld man lever i....!!

Kommentarer
Postat av: Saara

Det kan man verkligen undra! Förstår mig inte på religioner alls >.<

2011-01-20 @ 15:47:35
URL: http://nattstad.se/flaengen

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback