Seeeegt

Såhär kul hade jag, Pärlan och Norsken på dagens sista föreläsning!



haha fy fan va segt det va! Fast Pärlan är ju en riktig konstnär, först måla hon av föreläsaren och sedan måla hon av Norsken, erkänn snyggt?! :)

När den äntligen va slut så gick iaf jag och min Morotskaka Visar och kopiera en bok! Yeey ska ha läst den till torsdag... + att jag har det där jag SST arbetet jag fick damp på igår kvar att skriva... 

Simmade sen efter det iaf, körde på som fan idag! Blev riktigt bra tempo på det, tyvärr sluta det med att jag hade redigt ont i knät efter typ 20 min men envis som man är så trotsa jag min smärta och körde 20 min till, är fan stolt över mej själv :D

Hmm nu sitter jag och väntar på att älskling ska höra av sig, han har gjort halkan idag :) Men tycker han borde va hemma snart fan... får la se när en hör från den tjockisen :) hihi!

Nu ska jag skriva klart SST 1, var beredda på att jag kommer få ryck här snart.........

Kommentarer
Postat av: Norsken

Haha.. Absolut inte snygg ;p Men nu vet jag iaf hur jag ser ut tecknad.. ehmmmmm..

2011-01-25 @ 18:38:46

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback