Skitdag!!

Fyfan vilken seg dag!! Föreläsningen tog fan död på mej, va så sjukt OINTRESSANT!! Jaja sen hade vi STG uppgift, gick iaf bra det! Sen blev det en tur till City för och köpa kattmat och sen vänta på bussen... Under bussresan roade jag mej med och skicka massa skumma sms till Conny, va rätt kul!! Jobbigast idag har iof vart att jag haft huvudvärk sen jag satte mej på föreläsningen imorses.... Inte kul!! SÅ när jag kom hem däcka jag framför tvn och OC! Sjukt bra program, tyvärr snart slut...


Måste skriva SST 1 innan torsdag med............... BAAAAAAJS!!!

Kommentarer
Postat av: Nina [Earthangel.blogg.se]

- Tack :)

2011-01-24 @ 15:34:09
URL: http://earthangel.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback