14 år ? :O

Då vart en hemma från cupen, det gick kasst som fasen för brorsan (dem va DÅLIGA) förlora båda matcherna med 3-0 och sen blev det inge mer spel så vi köpte med oss pizza och åkte hem ;) Den ligger nu och jäser i min mage, gött som fasen :P 

Blev grovt förolämpad innan bara, en fick ju betala för att kolla på cupen och eftersom mamma va med så betala hon och så va det 40 kr för vuxen och 20 för barn.. Gubben som tar betalt säger att vi ska betala 60 kr... Han såg alltså mej som barn, och vet ni vad gränsen va? 14 år!!!

Allvarligt ser jag ut som 14 ? xD



Är för helvete 20 år xD Frågan är om man ska skratta eller gråta...

Jaja nu ska jag fortsätta med mitt arbete, har fått ihop 3000 ord nu ungefär, börjar arta sig iaf, bara 1000 ord kvar och ordbajsa ner...

Förresten på tal om ingenting så har såren på mitt knä efter operationen läkt jätte bra och syns knappt :D


Tjusigt va ? :P haha 


Kommentarer
Postat av: Klanten

HAHAHAHAHAHAHAH!!

Julia är fjortis!

2011-01-07 @ 00:26:42
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback