Veckan i bilder :)

Här kommer då det, inte alla för det är så segt o ladda upp bilder här, men ett fint urval ;)


Börjar med lite flumbilder ;)


Här är lite från lagårn vi skött hela veckan ;) Första tjuren här är min favorit, han va blind och jättesnäll ;)


Här är megatjuren, han va rätt snäll han med :)


Och här är min kompis, han va mysig som satan, stod o kela o mysa jätte mkt :D


Lite mer flum på g nu :D



Nu kommer en massa bilder från Nyårsafton, inte alla men några ;)



Först förfest hos familjen Davve Hansson ;)


GIssa fotografen på den xD



Sen bar det av till Edells

Sen gick vi tillbaka till Davve ;)



Sjukt lyckad kväll, hade svinkul :D


Dagen efter va dock inte lika kul...


Sissi drack upp mitt vatten med :S



Söndag va det mer fart på oss dock :D Då blev det skridskoåkning :D



Sen dog min kamera xD

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback