Hemma är alltid BÄST!

Så satans trött jag är och huvudet värker.... Hade tur och fick gå hem tidigare från jobbet idag, har fortfarande inte slutat faktiskt så just nu sitter jag i min säng och bloggar och får betalt för det =P Inte illa, får betalt en hel timme till faktiskt!!

Snart kommer nog älskling hem med, han har vart i Dalsland (hos sina föräldrar) sen i måndags och saknar han som sjutton, kan inte fatta att vi innan har haft distansförhållande och fixat det :S Haha man är allt bra skum ibland =P


Imån är jag LEDIG :D Då blir det en tripp till Lager 157 med älskling, Louise, Emilia och Jonas ! Kommer nog bli skitsköj, har aldrig vart där faktiskt...



Har nån av er vart där?




Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback