R.I.P Joel ♥

Världen har gått miste om en underbar person och vän!! Man har nu hittat Joels kläder, mobiltelefon och plånbok och kunnat konstatera att Joel har gett sig ut på havet för att söka ro och även funnit det!!

Alla mina tankar går till Joels familj och närstående, jag kan inte påstå att jag kände honom väl men jag kommer fortfarande ihåg min första termin på högskolan, hösten 2009 då jag lyckligtvis hamnade i samma studiegrupp som Joel och på så sätt blev han en av mina första vänner på högskolan! Jag kommer såväl ihåg våra små påhitt och pjäser vi gjorde med studiegrupp 5 och det känns så overkligt att den gruppen aldrig mer kan återförenas helt och hållet!! 

Jag kommer ihåg hur Joel anslöt sig till gruppen ett par dagar efter kursstart och hur glad Visar va över att få en killkompis i gruppen, för att göra det lättare att stå ut med oss tjejer! Och jag kommer ihåg hur vi nästan varje gång "retade" Joel och Visar för att vara gruppens kärlekspar ♥

Tack för att jag fick lära känna dig!


Världen är fattig utan dej Joel! Vila i Frid ♥


Kommentarer
Postat av: Räkan

Fint skrivet!! Kände honom inte heller så väl, men tillräckligt för att känna att det verkligen påverkar, det som hänt. UScha.

2011-06-17 @ 16:50:38

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback