Tävlingsrapport Tidaholm

Heat 1: Dålig start, men missa iaf startsmällen där en flög åt helvete så jag kom ut som 3a och höll det in i mål :) Dock fega jag mkt, kände lite på banan och bilen, första gången jag körde där ju!

Heat 2: Ännu en dålig start, fick inte alls ordning påt! Kom ut som 2a tillslut iaf och höll det i mål! Fick lite bättre flyt i körningen oxå, nu hade jag spanat in kurvorna =P

Heat 3: Lite bättre start men inte speciellt bra ändå =P Kom ut som 3a men blev omkörd av en som körde utanför banan så hon blev svartflaggad för det eller för att hon vände en sen iaf så sluta jag 3a :)

Vart 3a in i Afinalen på 13 poäng där jag även sluta 3a och är jättenöjd med det :) Dom två före hade jag varken motorkapacitet eller skills för att rå på =P 



Nöjd med dagen och både jag och Conny har rejält röda axlar =P haha... Fler bilder kommer när jag orkar ladda upp dom :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv : Okej men grattis :) okej men i så fall så kanske vi träffas på någon annan tävling :P

2011-06-06 @ 21:45:24
URL: http://folkracehoff.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv : Okej men grattis :) okej men i så fall så kanske vi träffas på någon annan tävling :P

2011-06-06 @ 21:45:26
URL: http://folkracehoff.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback