Barn äro underbara! :)

Jobbade idag på en förskola jag va senast på någon gång i november eller december, alltså kände inga barn igen mej överhuvudtaget! jag sitter iaf vid ett bord och grejar med lego med några andra barn och blev något förvånad när det kommer en liten kille (2år) som precis anlänt till förskolan, hans mamma är fortfarande kvar och pratar med en annan pedagog! Och denna lilla killen som inte har någon aning om vem jag är går med raska steg fram till mej och säger "Jag vill sitta i ditt knä!" haha självklart får han det så lyfter upp han :P haha underbar unge!! :)


Nu ska jag sätta mej och plugga lite :( Vill inte men måste!! Vet inte när jag ska hinna med och lära mej allt, älskling är här hela helgen, jobb måndag och Gbg med Klanten och Karlsson  på tisdag... Tenta fredag.... jaja det ordnar sig väl!!

Vill gå ut!! asfint väder ju...

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad ska du hitta på i helgen?:)

2011-03-25 @ 13:56:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha!!

Gud, vilken underbar unge! =D

Du kommer klara tentan super bra =) lovar!!

2011-03-25 @ 15:08:27
Postat av: lovisa

Kul att du rä med :)

2011-03-25 @ 15:17:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback