Bästa fröken!!

Då har en överlevt denna dagen med ;) Iaf hittills!!! Jobbet gick bra iaf, slapp åka till Borås med förskoleklassen, fick stanna på skolan med 5årsgruppen istället! Lättnad för dom känner jag lite iaf ;) Hehe dom va rätt sköna faktiskt, när en unge skriker "Alla som tycker Julia är bästa fröken räcker upp en hand" och man ser alla 7 händer uppe i luften så blir man änna glad :P haha dock är jag medveten om att om jag hade vart där i ett par veckor så hade den inställningen säkert ändrats, alla gillar den som är ny i den åldern!! :P Haha


Mamma är elak!! Hon tog precis ner dom stora poträtten av mej som satt på väggen :(



Nu måste jag plugga :( INTE KUL!!!

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Hon tog ner dom bara för att jag ska få ha dom i mitt sovrum =) <3

2011-03-28 @ 18:23:55
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback