En sak till

jag måste säga innan jag somnar och det är att jag har nog världens stördaste bil xD Den är fan helknas!! Förra veckan så ville den inte starta nångång utan startgas, inte på morgonen och inte när jag skulle hem på eftermiddagen...Den har inte ens vart i närheten av att tända till liksom utan bara gått på startmotorn... Men nu när bilen hade stått hela helgen hos älskling så va det bara ut och vrida om nyckeln och vips så vart bilen igång (okej så lätt vare inte men den försökte tända hela tiden iaf) och sen gick den!! Fattar fan inte va det är för knas med den!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Den gillar Färglanda mer än Tämta??

2011-03-08 @ 14:32:30
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback