Faaaaaaan

Är på så otroligt dåligt humör just nu!! :@

Vilket beror på massa saker.......... men inte på dej <3


Fy fan känner mej så otroligt missnöjd... Och har en sån jävla drift att träna skiten ur mej, vilket antagligen är för att jag inte kan, dels är jag dunder förkyld och dels har jag ett jävla knä som är helt jävla kaputt och inte vill va med längre :( Saknar tiden då man kunde träna 2 ggr i veckan + match utan att ha några bekymmer med nåt...

Saknar min tränade kropp som jag en gång hade... På ett halvår förlora man 12 kg muskler och gick upp 10 kg fett, KUL!! Hatar detta!!!


I want it back!!


Reach the bottom....

Kommentarer
Postat av: Klanten

Tycker du borde kolla upp knät igen =S det ska ju inte göra ont heeela tiden!!

2011-03-22 @ 22:19:59
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback