Godagens ;)

Så ovärd dag i skolan idag, gjorde typ ingenting!! Eller mellan 9-11 gjorde vi ingenting och sen 11-12 repetera vi gestaltningen 2 ggr och ändrade en scen lite! Ska dö på ett annat sätt nu :D haha Yeey va kul! Lite kvalitey time med bästa Pärlan, Klanten och Norsken sen med, inte för att vi gjorde speciellt mkt ;)

Nu är jag iaf hemma igen!! Ska väl snart börja plugga lite inför tentan... Sen måste jag tvätta med, och ikväll äre träning! :D Första utomhusträningen nu, YEEY :D Ännu bättre är att det är skitfint väder ute!! Blåser lite mkt men annars är det asgött


Snygg bild jag tog när jag hade gått av bussen :D hahah!

Men detta vackra vädret verkar inte vara speciellt länge för ska tydligen bli SNÖ imån :( INTE OKEJ!!

Jaja nu ska jag begrava mig i tentaböckerna och vräka i mej Mandelbiskvier!! :D


Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh, mandelbiskvier är sååå gott! :D

2011-03-16 @ 18:46:06
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Conny Hansson

Snö? Ska inte bli snö imorgon vad jag sett? Haha och jag brukar ju alltid ha rätt med vädret, brås ju på min far ;) <3

2011-03-16 @ 19:49:16
URL: http://bestofyt.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback