Gokväll Fölket!

Fy fan vilket jävla träningspass! Men känns änna gött efteråt ;) Knät funka rätt bra det med under nästan hela träningen, vart nästan lite förvånad!! Men sista när vi skulle löpa intervaller i 10 min så gav det sig till känna igen, men jag gick FAN INTE av denna gången... Något jag kanske får ångra för nu är knät helt skrot och värker jävel :( Får hoppas det går över till imån för då blir det jobb, på småbarnsavdelning oxå... Jag överlever!!

Nu ska jag kika ett avsnitt OC och sen ska jag sova, börjar tidigt imån (7.45)...

GODNATT KOMPISAR!!



Kommentarer
Postat av: Michaela Axebrink

Jasså, här snor du bilder av mig me :P hihihi

2011-03-09 @ 22:23:50
URL: http://michaelaaxebrink.blogspot.com

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback