Haha Seriöst?!

Har kollat massa OC avsnitt nu, är inne på säsong 3 och misstänker att serien kommer börja spåra ut snart :P haha men ska nog allt se klart alla 4 säsongerna av principsak ;)

En klasskompis till mej la precis upp ett ytklipp på sin fb på en "sak" eller liknande som gjorde videoblogg och jag blev verkligen allergisk xD Det va fjortisstuk som kunde mäta sig med Kissie, helt rubbad helt enkelt!! Såg ett annat klipp med samma miffo där hon påstod att alla härmade henne för att "alla" hade brunt hår, man bara seriöst?! Halva jordens befolkning har brunt hår typ xD Frågan är om man ska skratta eller gråta men väljer nog att skratta för fatta va hon kommer ångra dem där klippen om sådär en 20 år när hon växt upp och skaffat sig ett liv ;P och då får hon skylla sig själv haha ;) Tänker inte länka klippen, vill ju inte skrämma iväg mina besökare!!!

Haha det roliga med sådana är att dom alltid påstår att man skulle vara avundsjuka på dom bara för man har åsikter, skulle inte tro det va xD Snarare är jag smått rädd för dom, för trodde inte människosläktet kunde va så blåsta ;) haha nää nog om det nu!! JAG MÅSTE FAN PACKA :) För jag ska till min underbaring imån :D YEEY



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag måste säga att JA OC kommer att spåra ut i 4 säsongen, men man måste nästan se den ändå..



Ja The perfect storm är riktigt bra..

Pigvintröjan köpte jag på Frölunda Torg på New Yorker ;) kostade bara 99 kronor :)

2011-03-04 @ 11:12:49
URL: http://alexandraekdal.bloggplatsen.se

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback