Hemma från träningen

Och det känns jävligt bra faktiskt!! Va med på nästan allt idag :D Vart några grejer vid styrkan och stegen, typ hopp på ett ben och jämfota och sånt, blir så stumt, inte bra! Men sen körde vi med boll och va men och spela och greja och det gick faktiskt bra, jag vart ju lite feg men kändes ändå bra liksom, förra veckan va ju mö värre!! Sen fick jag gå av det sista när vi körde löpning med boll över hallen, men jag ville inte göra det! Hade ju ont men tänkte nu fan ska jag trotsa det här jävla knähelvetet men såklart så syntes det rätt väl att jag hade ont så Jonas sa till mej och gå av så gjorde det, va la kanske bäst så med... Ljumskarna vart rätt ok idag med faktisnt, men tog tigerbalsam på i förebyggande syfte och det gjorde nog sitt! Lär dock ha TRÄNINGSVÄRK imån iaf!!!

Soon I will be back on track!!


Jävligt gött att jag börjar 12 imån iaf, för då får en sova!!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback