Kaos och hat!

Morgonen blev lite kaosartad måste jag säga, kom till jobbet och hade precis börjat bekanta mej lite med barnen, har bara vart där två ggr innan, och då dyker vikarie nr två upp och det visar sig att dom har råkat dubbelboka xD Lyckat, dom ringer C iaf och det visar sig att dem hade ont om folk på ********gården så jag får åka dit istället ;) haha ännu mer nya barn, aldrig vart där innan men det gick bra :) Fick sluta tidigare oxå för vart bara 4 barn kvar så jag har tillomed betalt i detta nu och 4 min framåt :P Gött! :D haha 


Sen måste jag bara uttrycka mitt HAT för detta vädret!!! Har snöat och regnat om vart annat hela dagen :( Jag blev precis dyngsur när jag gick till bilen för låg ju fan 3 dm slask överallt om inte mer!! Jag går ingenstans härdanefter utan att ta på mej stövlar!!! Fast jag tänker fan inte gå utanför dörren nåt mer idag!!

JAG VILL HA VÅR!!!


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback