Mörrn :)

Eller det är la lite sent för att skriva mörrn kanske :P men jag vakna inte nu jag lovar ;) Har vart i lagårn och mysat med kalvarna och skrapat skit! Komamman kolla VÄLDIGT argt på mej när jag mysa med hennes kalv, tror hon blev lite sur :P hehe Tror en annan snart ska kalva med :D Hoppas det blir nu i helgen så jag får va med, va änna länge sen man senast förlöste en kalv ;) haha


Älskling är lite sur, dom ringde från AF innan och han ska tydligen gå en röj/motorsågskurs i typ Örebro som ligger ungefär 5 timmar bort när det finns såna kurser både i Uddevalla och i Brålanda som är typ 30 min bort, jävla skumt planerat av dem idioterna, men det vart ju inget nytt!!!


Nu jar jag inte mkt mer att säga tror jag så lika bra jag håller käft kanske :P hehe


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback