Shietingen!!

Då är det la dags att sova då... Imån väntar tentan :O Hjälp, hur ska detta gå xD haha men tror jag har rätt bra koll på den ena tentan iaf och den andra kan gå åt vilket håll som helst :P haha hoppas bara på det bästa!!


Just nu ser jag bara fram emot TENTAFESTEN :D haha 


Har gjort en ny blogg oxå som jag och SuperKlanten ska skriva i sen när vi är i * * * * * * * nästa termin! ;) Men det dampa, använde skolmailen och bekräftelsemailet kom aldrig fram så kommer inte in på skiten nu :( Får se om det går att lösa, får göra en ny annars.... Ni får ingen adress dit ännu, den avslöjar för mkt ;) haha fast imån så kommer ni faktiskt få reda på vart vi ska :D Erkänn ni kan knappt bärga er?? ;)


Jaja får väl gå igenom tentafrågorna lite och sen äre dags att sova :P


Gonatt folket!


Puckot och Klanten rule the world :D

Kommentarer
Postat av: Klanten

Haha!

Men jag har fått svar från kundsupport nu iaf .. dom frågade vilken mejl vi hade använt så skrev jag "denna" typ =P

Får se om de löser det!!

AS KUL =D Vi as bara det NÅGRA gånger igår hahahaha

2011-04-03 @ 01:03:23
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback