Tycker jag är duktig iaf...

Har vart i skolan, jobbat och pluggat idag!! Erkänn lite duktig är jag? ;) Dock borde jag plugga mkt mer men nu orkar jag fan inte mer :(


Fortfarande ont i halsen och hostar som en idiot!! Vart jävla jobbigt på förskolan när man skulle ha samling och läsa och sen läsvila och sen barn som ville att man skulle läsa igen!! Känns som om det är det enda jag gjort på jobbet, läst och hostat xD haha 


Förresten Vårkänslan va på topp idag!! Jag vart tvungen att sätta på full kyla i bilen för den va asvarm när jag skulle åka :D Fy fan vilken härlig känsla.. MEn den blir nog inte långvarig för ska tydligen snöa på söndag :(

Nu ska jag äta lite kvällsmat och tillbringa resten av kvällen framför tvn....

Kommentarer
Postat av: Klanten

MYCKET duktigt =D

Neeeeej, inte mer snö .. jag orkar inte mer nu!!

2011-03-24 @ 22:43:48
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback