Pojken som kallades Det

Har lyckats läsa ett kapitel i Barn & Ungdomspsykologi nu och har konstaterat att jag verkligen HATAR att läsa xD Haha nu ska jag bara läsa kapitel nr 2 oxå, inte kul!!

Det jag däremot gillar att läsa är skönlitteratur och det är faktiskt så bra att vi ska läsa en bok i kursen oxå, lite roligare! Så jag ska läsa "Pojken som kallades Det" Har velat läsa den aslänge men inte blitt av men nu så :P Om den finns inne på biblan i Fristad vill säga, annars får det bli en annan ;)



Vet inte om jag orkar börja på nästa kapitel nu.... Kan ju göra det på söndag :P Hehe senare bär det av till sävevallen för och kolla lite fotboll!

Är förresten med och tävlar om att bli helgens blogg HÄR

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback