Månadens bild tävlingen!



Kom precis på att det är ny månad nu så dags att köra igång tävlingen igen :D
Temat blir:

Vill du vara med i tävlingen ? Klart du vill ;) Här kommer alla regler:

* För att tävla måste man ha en blogg eller hemsida!

* Man måste länka min blogg där om ni vill vara med (asså tex skriva att ni är med o så en länk hit)

* Man måste ha tagit bilden själv och den ska relatera till temat

* Man får bara skicka EN bild per person/blogg!

* Om man vill vara med o tävla skickar man bloggadress + bild till min mail [email protected] samt kommenterar inlägget att man har skickat!

* På Onsdag väljer jag ut 3 finalister som läsare kan rösta på och bestämma vinnaren.

* Vinnarbilden hamnar i min menyrad med en länk till bloggen eller hemsidan under en hel månad! Se menyraden till höger för att se förra månadens vinnare!


Vad det nåt som var oklart? Isåf är det bara att fråga!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback